تحولات منطقه

۲۸ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۴:۰۱
کد مطلب: ۱۱۵۲۵۰۰

سخنگوی دولت در پیامی نوشت: حفظ انسجام و صیانت از آن، مهم‌ترین مسئولیت همه ما در ادامه مسیر است.

سخنگوی دولت: حفظ انسجام مهم‌ترین مسئولیت همه ماست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به‌گزارش قدس آنلاین، سخنگوی دولت تأکید کرد: همدلی میدان، دولت و جامعه و بهره‌گیری از ظرفیت دیپلماسی در خدمت منافع ملی قرار گرفته است.

فاطمه مهاجرانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«امروز بار دیگر روشن شد که همدلی میدان، دولت و جامعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های کشور، از جمله ظرفیت دیپلماسی، می‌تواند در خدمت منافع ملی قرار گیرد. حفظ این انسجام و صیانت از آن، مهم‌ترین مسئولیت همه ما در ادامه مسیر است.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha